reklama

Zavŕšenie trilógie o písaní

Tento článok úzko súvisí s dvomi mojimi predošlými príspevkami (Spontánne písanie a (Ne)spontánne písanie), takže aby ste, ľudia moji, pochopili súvislosti vrelo vám odporúčam prečítať si ich (všimnite si ako sa nenápadne snažím zdvihnúť karmu aj svojim starším článkom, určite sa o tom nájde zmienka vo vašich reakciách, preto o tom píšem už v úvode, aby som vás predbehol, získal nad vami prevahu tým, že som to prepokladal, mimochodom, trilógie sú celkovo veľmi efektívne pri zvyšovaní karmy).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Takže ak ste si ich už tie články prečítali, tak vedzte, že mám z toho nespútanú radosť, i keď je mi jasné, že vy ste na tom opačne. Nič to, nehádžte flintu do žita, veď všetko zlé je na niečo dobré. Pýtate sa, čo dobré bolo na tom, že ste si prečítali moje články? No prinajmenšom to, že keď uvidíte na blogu príspevok od Mareka Šperku (som taký diamant, darmo), tak budete vedieť, že ho rozhodne nemusíte otvárať a zabíjať tým váš drahocenný čas. Tak vidíte, koľko dobra som týmito mojimi článkami spôsobil. Toľko času vám ušetrím, že nakoniec nebudete vedieť čo s ním a ten príspevok si z dlhej chvíle aj tak otvoríte. Čo z toho vyplýva? No myslím, že je to jasné. Víťazom budem vždy ja!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S.: Snáď ešte jednu vec by bolo ozrejmiť a síce: Aký súvis mal vlastne tento článok s tými prechádzajúcimi dvoma? Prečo som ho vlastne zaradil do trilógie, keď s nimi veľa spoločné nemal, v podstate nijako na ne nenadvezoval? Dobré otázky (veď sú z mojej hlavy). Keď budem na ne poznať odpoveď, hneď vám dám vedieť. Čo ide po trilógii?

Marek Šperka

Marek Šperka

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sadol som si na trávu anechal hovoriť mravce. Zoznam autorových rubrík:  LiteraturaKulturaHudbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu