reklama

Vážna vec

Ako tak pozorujem ľudí, zisťujem, že v súčasnosti je v móde písať veľmi vážne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

,,Nech je to o čomkoľvek, ale musí to byť v prvomrade napísané seriózne, musí to vyzerať, že sa do danej problematiky skutočne vyznám,´´ akoby si v duchu hovoril autor. Aj ja tak chcem pôsobiť, nech píšem, o čom chcem. Chcem konečne napísať niečo vážne. Ale čo?------????????------rozmýšľam---???????----!------Napadlo ma, že napíšem niečo o sprostosti naozaj VEĽKÉHO počtu ľudí. To by do definície vážnej témy (keby nejaká bola), podľa mňa, v pohode zapadlo. A tak som začal písať. A musel som sa smiať...

Marek Šperka

Marek Šperka

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sadol som si na trávu anechal hovoriť mravce. Zoznam autorových rubrík:  LiteraturaKulturaHudbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu